ادعای عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه مشاوران املاک درباره انجام معاملات مسکن با بیت‌کوین! پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی
سرخط خبرها

هایما 8S تولیدی ایران خودرو در نمایشگاه مشهد + عکس فیلم

  • کد خبر: ۱۲۳۸۶۲
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
هایما 8S تولیدی ایران خودرو در نمایشگاه مشهد + عکس فیلم
شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز ایرانی در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد حضور پیدا کرده است. محصول هایما 8S به عنوان پرچمدار این برند در غرفه ایران خودرو در این نمایشگاه به نمایش درآمده است، جایی که بر اساس گفته های مدیران ایران خودرو مبدا تولید این خودرو در کشور خواهد بود و ایران خودرو خراسان محل خط تولید هایما 8S در نظر گرفته شده است.

کراس اوور جدید خوش‌ساخت و خوش‌چهره ایران خودرو تولید مشترک این شرکت با کمپانی هایما چین است و از نظر طراحی ظاهری چهره خاص و مدرنی را به نمایش درآورده است.

این محصول که اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران در معرض دید عموم قرار گرفت از مشخصات فنی جالب توجهی برخوردار است. هایما ۸S از نظر ابعادی و کلاس یک کراس‌اوور سایز متوسط محسوب می‌شود. از نظر طراحی این کراس اوور تقریبا لوکس ایران خودرو از چهره تهاجمی و اسپرت بهره می‌برد و در بخش مشخصات می‌تواند حرف‌های برای گفتن داشته باشد. در عین حال هایما ۸S از یک کابین تقریبا جادار و مناسب برای خانواده بهره می‌برد.



در بخش قوای فنی هایما ۸S از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر با تزریق مستقیم سوخت بهره می‌برد و این موتور در بهترین حالت خود توان تولید ۱۹۲ اسب‌بخار قدرت (دور موتور ۵۰۰۰) و ۲۹۳ نیوتن‌متر گشتاور (از دور موتور ۱۵۰۰ الی ۴۵۰۰) را دارا می‌باشد. وزن خودرو ۱۵۶۰ کیلوگرم است و در قیاس با توان بالای موتور بازدهی خوبی را می‌توان از این خودرو انتظار داشت. این خودرو برای انتقال نیروی تولیدی پیشرانه خود از یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد که نیروی حاصل از موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.
در بخش امکانات و تجهیزات این خودرو در نسخه فول از طیف گسترده‌ای از آپشن‌ها برخوردار است که در رقابت با خودرو‌های هم رده این خودرو را در سطح مناسبی قرار می‌دهد. امکانات رفاهی همچون سیستم مالتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی با قابلیت میرورلینک، دوربین ضبط وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانوراما با سانروف برقی، کروز کنترل تطبیقی ACC، سامانه ورود و استارت بدون کلید، کامپیوتر سفری، صندلی راننده ۸ جهته برقی مجهز به گرمکن، صندلی شاگرد ۴ جهته برقی با گرمکن، فرمان برقی D شکل مجهز به کلید‌های کنترلی، آینه‌های تاشو برقی جانبی، چراغ‌های روشنایی در روز و تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل" در هایما ۸S، در کنار تجهیزات روز ایمنی خودرو مانند "ترمز‌های مجهز به ABS, EBD, BAS، کنترل کشش TCS، پایداری الکترونیکی ESP، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HHC و سراشیبی HDC، ترمز پارک برقی مجهز به اتوهلد، ترمز اضطراری هوشمند AEB، ترمز کمکی EBA، کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری بهمراه ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای، ایموبلایزر، هشدار برخورد از جلو FCW، سیستم هشدار خروج از خط LWD و نگهداری خودرو داخل مسیر LKA، رادار نقاط کور، سنسور‌های پارک جلو و عقب، سیستم پایش فشار باد تایر‌ها TPMS، هایما ۸S را به یکی از گزینه‌های مطلوب بازار کراس‌اوور‌های کشور تبدیل خواهد کرد.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1


در حال حاضر زمان و قیمت عرضه رسمی برای هایما ۸S توسط ایران خودرو مشخص نشده است. پیش از این بیژن زاهدی‌فرد، مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان خبر از عرضه این خودرو در اواسط امسال داده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->